Długie trasy rowerowe


Jak powinno wyglądać przygotowanie kondycyjne do wyprawy rowerowej?

Kilka niezbędnych wskazówek treningowych, które pomogą Ci przygotować się do pokonywania dłuższych dystansów na rowerze – świetna metoda na przygotowanie kondycyjne do wyprawy rowerowej – długie dystanse na rowerze są możliwe! Jazda rowerem po Polsce daje wiele przyjemności!

Trening efektywny czasowo

Większość z nas boryka się ze zwykłymi skargami na brak czasu w ciągu tygodnia, więc maksymalne wykorzystanie krótkich przejażdżek jest koniecznością. Jeśli masz tyle szczęścia, że ​​możesz dojeżdżać do pracy na rowerze, włącz szkolenie do swojego transportu. Jeśli nie, spróbuj ukończyć dwie przejażdżki w dni powszednie, podczas których jedziesz szybciej niż to jest normalne tempo lub co jest dla ciebie wygodne.

Uwzględnij niektóre pagórki i mocno pod górę, aby wzmocnić swoją siłę. Celem tutaj jest uzyskanie większej intensywności treningu w ograniczonym czasie – ciężka jazda przez mniej więcej godzinę jest zaskakująco skuteczna w budowaniu siły na dłuższe przejażdżki. O treningu można poczytać na stronie cycling in poland.

Budowanie wytrzymałości

Weekendy trwają długo. Jeśli dopiero zaczynasz biegać na dłuższych dystansach, zacznij od jednej czwartej wyznaczonego dystansu, aby sprawdzić swoje umiejętności. Nie ma potrzeby tak ciężkiej jazdy, jak podczas codziennych przejażdżek; po prostu skup się na tempie, buduj wytrzymałość i ćwicz prowadzenie roweru lub kilka umiejętności jeździeckich.

W każdym tygodniu spróbuj dodać dodatkowe 5 km. To stopniowe, ale skuteczne podejście; w mgnieniu oka osiągniesz połowę swojego celu. Gdy dotrzesz do połowy celu, spróbuj trochę zmienić teren. Zmierz się z podjazdami lub krótkimi odcinkami sprintu, aby wzmocnić swoje ciało i poddać je lekkiemu obciążeniu.

Wymieszaj to

Zawsze szukaj sposobów, aby rzucić wyzwanie ciału zamiast tego samego przewidywalnego treningu co tydzień. Mieszanie różnych rzeczy pomoże Ci zmotywować i zapobiegnie nudności lub rutynie treningu. Pomocne może być również zaproszenie na pokład przyjaciela, który będzie z tobą trenował, ponieważ będziesz mieć kogoś, przed kim będziesz odpowiedzialny i będziesz w stanie się nawzajem motywować.

Ważne jest również, aby od czasu do czasu zachować spokój. Jest wiele rzeczy, nad którymi trzeba się zająć, między innymi obowiązkami zawodowymi i rodzinnymi, rozciąganiem, odżywianiem i nawodnieniem. Pamiętaj jednak, że sen jest częścią niezbędnego podstawowego powrotu do zdrowia i jest niezbędny do postępu.

Post A Comment