Utrata masy ciała: dieta jest ważniejsza niż ćwiczenia

Jeśli chcesz schudnąć od dłuższego czasu, koniecznie pilnuj swojego zdrowia i zaplanuj sobie realistyczne cele. Nie możesz oczekiwać cudów z dnia na dzień i nigdy nie jest dobrym pomysłem paść ofiarą szybkich wskazówek i internetowe sztuczki, które gwarantują utratę wagi w ciągu kilku dni. Aby schudnąć w zdrowy sposób, pierwszym krokiem jest wyznaczenie realistycznych celów, które możesz łatwo osiągnąć w nadchodzących tygodniach. Ale jednocześnie należy kontrolować ich dzienne zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Jeśli wierzyć wynikom najnowszych badań, nasza dieta jest o wiele ważniejsza niż ćwiczenia takie jak pływanie, bieganie i jazda na rowerze. Według ekspertów w dziedzinie zdrowia trening mięśni lub podnoszenie ciężarów zwiększa apetyt, który może ostatecznie sabotować najlepsze intencje. Osoby, które chcą schudnąć 1 lub 2 kilogramy w ciągu tygodnia, lepiej radzą sobie z utrzymaniem rutyny. Według ekspertów ds. zdrowia i dietetyków na całym świecie około 10 procent naszych kalorii jest spalanych podczas trawienia jedzenia, a podczas ćwiczeń tracimy około 20 do 30 procent. Warto zajrzeć na stronę https://light-life.pl/.
Przyczyny tłuszczu w górnej części brzucha lub górnej części brzucha są w większości przypadków proporcjonalne do naszego stylu życia. Dla niektórych przyczyn może być genetyka, a nawet wahania hormonalne. Należy rozważyć holistyczne podejście, które skupia się na wszystkich tych elementach, aby zmienić swoje ciało i osiągnąć pożądane cele fitness.

 

Oto proste wskazówki dietetyczne, które mogą naturalnie pomóc Ci schudnąć:

1. Dodaj więcej białka do swojej diety
Białko to jeden z najważniejszych składników odżywczych do codziennej diety. Co więcej, włączenie do diety produktów bogatych w białko może pomóc w przyspieszeniu utraty wagi. Utrzymuje uczucie sytości na dłużej i pomaga obniżyć całkowitą tkankę tłuszczową. Dodaj jajka, owies, ryby i amarantus do swojego menu na lunch i kolację. Na śniadanie można zjeść chanę, kiełki, paneer lub tofu.

 

2. Unikaj rafinowanych węglowodanów i cukru
Jeśli jesteś na szał odchudzanie, musisz unikać rafinowanych węglowodanów i cukru. Dlaczego pytasz? Dzieje się tak głównie dlatego, że węglowodany rozkładają się w naszym organizmie i produkują cukier. Więcej prostych węglowodanów w diecie ostatecznie spowoduje wzrost poziomu cukru we krwi. Poza tym proste węglowodany i cukier sprawiają, że zatrzymujemy wodę, czego efektem są wzdęcia, których chcesz uniknąć, próbując zrzucić kilogramy.

3. Powiedz nie konserwantom
Robiąc zakupy spożywcze, należy dokładnie skanować etykiety żywieniowe, aby uniknąć wszelkich konserwantów, sztucznych barwników, dodatków i MSG. Żywność zawierająca konserwanty jest całkowicie nie-nie, ponieważ zazwyczaj ma wysoką zawartość sodu.

 

4. Pomiń smażone jedzenie
Zapytaj swojego dietetyka lub dietetyka, a oni zawsze doradzą Ci, aby pominąć smażone w głębokim tłuszczu potrawy, takie jak frytki, samosa, paszteciki itp., ponieważ nie tylko cofną one całą Twoją ciężką pracę, ale także spowodują, że poczujesz się apatyczny. Tłuszcze w smażonych potrawach to tłuszcze trans. Nasilają stany zapalne i uszkodzenia wolnych rodników w organizmie.

Nie ma „idealnego czasu”, aby rozpocząć swoją podróż do utraty wagi. Przygotuj umysł, wyznacz sobie cele i po prostu rób to, kiedy tylko będziesz gotowy – wcześniej tym lepiej! W końcu nie ma nic lepszego niż satysfakcja z pomagania sobie w osiąganiu celów.

Post A Comment